Radio Golden Tune
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Radio Golden Tune

Voor leuke muziek en gezelligheid deze leuke Radio
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 00:28

dank jullie wel voor de reactie hihihihihihihi groetjes en xxxxxxx dj bad guy
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 01:50

thxssssssssssssssssssss maatje mooie plaatjes staan erop
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 01:50

thxssssssssssssss sweety xxxxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 01:50

thxsssssssssssssssss jootje xxxxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje

jootje


Aantal berichten : 1831
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 03:22

ggd bad xxxx het duurt nu lang hihihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety xxx

Sweety xxx


Aantal berichten : 921
Registratiedatum : 29-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 08:46

ggd Bad xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje

jootje


Aantal berichten : 1831
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 aug 2013, 23:13

zo bad vandaag lekker hard rock yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor wowwwwwwwwwwwwwwwww
groetjes jootjexxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety xxx

Sweety xxx


Aantal berichten : 921
Registratiedatum : 29-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 00:33

JOEPIE!

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Th_motor_19
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 04:32

thxsssssssssssssssssssssss jootje xxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 04:32

thxssssssssssssssss sweety xxxxxxxx
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 04:33

thxsssssssssssssssssssss maatje hihihihihi h5555555555
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety xxx

Sweety xxx


Aantal berichten : 921
Registratiedatum : 29-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 05:57

Nog 3 minuten en dan......
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje

jootje


Aantal berichten : 1831
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 08:12

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 046

bad zo mooie show geef je weg toppie Cool Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 
Terug naar boven Ga naar beneden
Moeders

Moeders


Aantal berichten : 835
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 09:17

Bad bedankt voor de mooie show het was weer super. zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 51492139
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety xxx

Sweety xxx


Aantal berichten : 921
Registratiedatum : 29-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 09:59

De dj draaide vanavond wederom de sterren van de hemel.
THANKS DJ BAD GUY.
Ook namens Ghost Rider.
xxxx Sweety
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 10:00

vrienden bedankt voor de reacties vind ik super van jullie
groetjes en xxxxxxxx
dj bad guy/Laughing Exclamation cyclops albino 
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 10:01

thxssssssssssssssss sweety schatje en ghost jullie zijn super lieve mensen toppie
dj bad guy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety xxx

Sweety xxx


Aantal berichten : 921
Registratiedatum : 29-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 10:01

Wij vinden hetzelfde van jullie Bad.
Knuffels van ons beiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
dj badguy

dj badguy


Aantal berichten : 1875
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 10:02

en laat ik mijn eigen schatje niet vergeten zei is mijn steun en toeverlaat thxsssssssssssssssss
jootje ik vind je een geweldige meis groetjes je menneke
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje

jootje


Aantal berichten : 1831
Registratiedatum : 22-07-13

zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 aug 2013, 10:05

nou bad ik doe alles er voor thxs schatje kus en knuff en hoop dat nog lang zo mooie muziek van je krijgen xxxxx jootje Embarassed cyclops 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten    zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zondag 25 augustus ga ik een themaavond houden van acdc en soorten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» draaien op zondag 4 augustus op de bbq bij moeders vanaf 4 uur tot ??????
» zondag 18 augustus ga ik draaien voor jullie vanaf 19.00 uur tot ?????
» ff een avondje toppers voor jullie dit is een themaavond
» ik ga draaien op zondag vanaf 14.00 uur tot ?/?????
» op 13 augustus ga ik draaien van af 19.00 uur tot 22.30

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Radio Golden Tune :: Radio Nieuws van Dj Bad Guy :: Nieuws van Dj Bad Guy-
Ga naar: